سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

بدون عنوان

1392/6/11 15:00
نویسنده : مامان سام
269 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم وقتی میرم سر کار خیلی دلم برات تنگ میشه crying and sniffling emoticon.  همش  دارم به تو فکر می کنم.  می زارمت خونه مامان بزرگ تو کلی عمه ایی رو خسته می کنی بعضی روزها پسر خوبی هستی بعضی روزها هم بهونه گیری می کنی pouty emoticon...... وقتی من رو می بینی شروع می کنی به دلبری دستات رو محکم تکون می دی تا من بیام بغلت کنم..... 

 

پیشی من جدیدا خیلی بلا شدی ...هر وقت از بیرون می یایم تو خونه و تو رو می زارم روی زمین شروع می کنی به گریه کردن پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ فکر میکنی چون ما لباس بیرون تنمون می ریم تو رو تنها بزاریم.....چند روز پیش بابایی داشت لباس می پوشید تا بره بیرون تو بابایی رو دیدی و شروع کردی به صدا زدن و جیغ زدن تا تو رو با خودش ببره 

همیشه دوست داری موقعهای که ما غذا می خوریم کنار ما بشینی و غذا بخوری آروم می شینی و من بهت یه تکه نون می دم نصفش رو می ریزی روی زمین و بقیه اش رو هم نوش جان می کنی... نوش جونت عزیزم  و من هم مجبورم روزی دو بار خونه رو جارو کنم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آرتین
13 شهریور 92 1:10
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین سام عزیزم خیلی نازه
خاله پارمیدا
13 شهریور 92 20:09
منم بي آرزوهايم... آرزوهايم بي انتها..دستانم سرد و دماغم قرمز... آرزوهايم گم شده اند در واكس سياه كفش...!!!