سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

14ماهگی + 12 روز

1392/8/18 17:33
نویسنده : مامان سام
484 بازدید
اشتراک گذاری

عمر و جونو نفس من سلام

عشق مامان آخه تو چقدر شیرینی گل من. هروز داری بانمک تر میشی... دلم نمیاد این روزای خوش زندگی رو برات ثبت نکنم. دوست دارم بعد ها که میخونی بدونی که چقدر از تمام کارها و شیرین زبونی هات لذت میبریم. میترسم  اگه دیرتر بشه با پیشرفتهای جدیدت ،حلاوت و شیرینی این روزا از یادم بره و ثبتشون نکرده باشم. 

این روزها ورد زبونت شده : ماما... ماما... 

وای که اگه میدونستی چه لذتی داره این صدا زدنهای تو... اگه میدونستی چه عشقی رو بهم میدی... در هر حال و وضعیتی که باشی، خوشحال ، ناراحت ، خسته و گرسنه ، فقط راه میری و منو صدا میزنی... اینقدر حس خوبی بهم دست میده که میخوام زمان در همون لحظه بایسته....

هربار که بهت میگم سام، پسرمن کیه؟ دسته تو میبری بالا

دوباره که میپرسم میگی : بابا... با با...

میگم سام ،  بع بعیی چی میگه؟ با صدای بلند میگی بع بع ، دلم میخواد قورتت بدم ...

میگم سام هاپو چی میگه؟ میگی هاپ هاپ...

میگم سام زنبور چی میگه؟ تا جاییکه میتونی صداتو ریز میکنی و میگی: زی زی

میگم سامه ؟میگی دشتی

 

 

هر شب با صدای نفسای تو میخوابم وبا صدای نفسای تو بیدار میشم... من و تو دیگه جزئی از هم شدیم.

من این دنیای زیبا را به لبخند تو میبخشم 

                  من این آسایش شب را به رویای تو میبخشم 

                              من این جان عزیزم را به دیدار تو میبخشم    


پسندها (1)

نظرات (4)

شاهپرک
13 آبان 92 11:15
وای که چه زیبا وعشقولانه نوشتی.هوای چشام ابری شد.الان می فهمم چه حس قشنگی مادر بودن.دوست دارم سام کوچلو.قدر این همه عشق و حس پاک مادرانگی رو بدون دلبندم.
خاله صالی
13 آبان 92 17:03
دلم برات تنگ شده
خاله ندا
15 آبان 92 18:02
مامان بی تاب
19 آبان 92 13:35
چه عکس باهالیه .زنده باشه .