سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

عروسک قشنگ مامان

1392/9/6 21:39
نویسنده : مامان سام
640 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگ مامان سلام:

گل خوشگلم، این روزا حسابی سرمون گرم تو شده و باهات زندگی می کنیم. به عشق اینکه هر روز یه کار جدید تر یاد بگیری و ما رو سورپرایز کنی. اما حیف این روز های قشنگ زود به پایان می رسه و تو زود توی یه چشم به هم زدن بزرگ می شی و فقط خاطراتش و برامون باقی میزاری که همین خاطراتم قشنگ و زیبا و به یاد موندنیه...

همه کارات دلبرانست: نگاه کردنت، راه رفتنت(دویدنت)، بازی کردنت، تعجب کردنت، صدازدنتهات ،صدات...صدات...صدات

صدات خیلی قشنگه پسرم... خیلی. من عاشق لحن صداتم....

قشنگترین حالت صدات وقتیه که خودتو واسم لوس میکنی و تند تند میگی :ماما ماما

زندگی من, هرروز توانایی هات بیشتر میشه وبا تلاش خستگی ناپذیرت چیزهای بیشتری رو کشف میکنی .وما که عاشقانه دوستت داریم باهات در این تلاش وکشف سهیم میشیم، وغرق در این لذت خدا رو شکر میکنیم.

گل پسرم این روزا حسابی ددری شده و تقریبا هر روز عصر باید بری پارک و پیاده روی:

قند عسل من، اگه روزی صد بار هم بخوای بری بیرون از خونه خودم دربست نوکرتم و واسه شاد کردن اون دل کوچولوت حاضرم هر کاری بکنم


پسندها (1)

نظرات (1)

مامان بی تاب
7 آذر 92 15:02
سلام تیپ شو.