سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

سالگرد عقد.....

1392/9/8 21:40
نویسنده : مامان سام
443 بازدید
اشتراک گذاری


باورت بشود يا نه
روزي ميرسد
كه دلت براي هيچ كس به اندازه ي من تنگ نخواهد شد
براي نگاه كردنم
بوسيدنم
خنديدنم
اذيت كردنم
روزي خواهد رسيد كه در حسرت تكرار دوباره ي من خواهي بود
مي دانم روزي كه نباشم
هيچ كس تكرار من نخواهد شد...

 

 



زندگی یعنی همین امروز همین حالا

یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا

زندگی یعنی نگاه تو

کوک کردن قلبم با صدای تو

دادن دل به آهنگ دل پاکت

سرور و عشق در فضایی ساکت

زندگی یعنی همین دم

که عشق را از وجودم میخوانی

با من که باشی هیچی نمیخوام

دنیا رو بی تو اصلا نمیخوام

وقتی تو هستی قلبم اروم

زندگی کردن با تو آسونه

بی تو من مردم زندگی سخته

هرکی با تو باشه خوشبخته

عاشقانه دوستت دارم تا همیشه تا ابد


پسندها (1)

نظرات (2)

شاهپرک
8 آذر 92 22:52
سلام عزیزم.سالگرد عقدت مبارک.امیدوارم که سالهای سال باهم شاد و خرم زندگی کنید و سام کوچولو عشق ورزیدن از مامان وبابای مهربونش یاد بگیره.
شاپرک
31 فروردین 93 19:58
بانوی گل:شاهکار زیبای خلقت: شادی تو شادی دنیاست: روزت،ماهت،سالت،و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون برای همیشه مبارک...