سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

16ماهگی

1392/10/4 9:03
نویسنده : مامان سام
363 بازدید
اشتراک گذاری
پسرگلم سلام:
 
گل قشنگ من این روزا بی حد و اندازه شیطون و وروجک شدی زندگی من. با خودم فکر میکنم میگم  یه بچه کوچولو دیگه ازینم شیطونتر میشه که تو هستی؟؟؟
 
میخواستم از شیطنتهات بنویسم، ولی بی خیال...
  
بی خیال وقتی،  عاشقانه همه کارهاتو دوست دارم. آخه اینقدر عشقی که بهت دارم زیاده که بقیه کارات جلوی چشمام نمیاد...  اصلا عاشق تمام شیطونی ها و خرابکاری هاتم و با تمومشون کیف میکنم.  با اینکه هر روز احساس میکنم دیگه دارم کم میارم ولی با یه بار بوسیدن تو و در آغوش گرفتنت دوباره شارژ میشم و همه چیز از یادم میره.
 
هر روز میبینم که كلمه يا حركت جديدی رو ياد گرفتی و من لبريز ميشم از شادی و تو از شادی من شادتر و خندان تر.
 
خدایا شکرت به خاطر این احساس...  به خاطر اینهمه انگیزه و دلبستگی..

که همش نشات گرفته از حس قشنگ مادریه ... 

                             
عاشق اون لحظه هایی هستم که خوابی و به چهره آروم و زیبا و فرشته ایت خیره میشم و آرامش رو توی اعماق وجودم حس می کنم.

اینم عکس اولین بار که با عشق نشستی ، خودکار گرفتی دستت و شروع کردی به نقاشی کردن. این عکس اولین نقاشیه که خودت خلقش کردی:



پسندها (3)

نظرات (2)

✿ پــارمــیــدا نی نی خوشــکــل ما✿
8 بهمن 92 19:55
آخیییییییییییی چثد نقاشیش قشنگه نی نی ما هم وجشتناک شیطونه
پارمیدا
19 بهمن 92 12:58
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی