سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

پیشرفت های یازده ماهگی

1392/5/5 0:35
نویسنده : مامان سام
147 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من چقدر اين روزا تند تند ميگذرن و پسر كوچولومون داره هر روز بزرگ و بزرگتر ميشه... خداجون ازت ممنونيم به خاطر همه ي نعمتايي كه به ما دادي ولي ما قدر هيچكدومشون رو نميدونيم

بزرگ مرد من چرا توي اين ماه هنوز داري سينه خيز ميري؟

 هنوز 8 تا دندون خوشگل داري چرا دندونه دیگه ایی در نمی یاری ؟

واه واه چه مامانی

 پيشرفت هاي ماه 11 :

 خدارو شكر ديگه دستت رو به همه چي ميگيري و بلند ميشي ( مبل و صندلی ...) كلا خيلي شيطونتر شدي (هزار ماشاالله) چند روزي هم ميشد كه به حالت چهاردست و پا ميشدي ولي بلد نبودي حركت كني

 بوووووووس كردن رو هم ياد گرفتي و تا ميگيم بوس كن تند تند بوس ميكني وقتی میگم دست تند تند دست می زنی

niniweblog.com

.حالا همرو میشناسی و بعضی اوقات غریبی می کنی

niniweblog.com

.

وزنت هم توي اين ماه 9/5 شده بود توي اين سه ماه خيلي كم وزن زياد كردي فكر كنم چون فعاليتت خيلي بيشتر شده و حتي 1 دقيقه هم آروم نميموني پسرکم

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شاهپرک
2 مرداد 92 15:28
به به ...چه عجب مامان سام یه پست جدید از این وروجک گذاشتی....
خاله فاطمه
13 مرداد 92 9:24
]2ooosetttttttt daraaaaaaaam
chrea baghale khale nemiay
feshaaaaaaaaaaaaret midam



مررررررسي خاله جون.ممنونم منم دوست دارم .
عمه فاطمه
13 مرداد 92 13:33
من ک خیلی وقته ندیدمت عزیزم
نمیدونم چقدر بزرگ شدی
خیلی دلم تنگته


بیا پیشم عمه جون منم دلمه تنگته