سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

لحظه زیبا تولد (با تاخیر )

1392/5/6 17:33
نویسنده : مامان سام
127 بازدید
اشتراک گذاری

مرداد 91 کم کم داشت به پایان می رسید. بیست و نه مرداد و حوالی ساعت 1 شب ،من به اتفاق عزیزجون(مامان گلم)  ، مامان بزرگ (مامان بابایی ) وعمه مژگان و خاله ندا وبابایی راهی بیمارستان طالقانی شدیم. لحظات واسم به کندی می گذشت لحظاتی پر ازانتظار  ، اما این انتظار قشنگ دو روز بعد به آخر رسید .تیک تاک ، تیک تاک ، عقربه های ساعت آروم آروم در حال حرکت بودنداما وقتی عقربه به 10:30صبح رسید صدای گریه یه فرشته آسمونی که حالا داشت زمینی می شد دراومد. Baby Smileysوای خدای من یه آقا پسر گل که وقتی چشمام بهش افتاد آرامشی خاص وجودم رو پر کرد.

خدا جونم شکرت

 و این هم اولین عکس پسرک نازنازی مامان که عمه مینا با موبایلش تو بیمارستان ازش گرفته


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه مینا
6 مرداد 92 18:38
از تو شیرین تر تو دنیا کسی نیست عزیز دلم عاااااااااااااااااشقتم
عمه فاطمه
7 مرداد 92 13:19
خیییییییلی میخوامت به مولا
عمه مهبان
8 مرداد 92 17:50
تو که اومدی دنیای ما عوض شد مرسی که دنیامونو قشنگتر کردی دوست دارم


مرسی عمه...... عاشقتم
خاله ندا
9 مرداد 92 19:25
تو قشنگ ترین هدیه خدائی


فدات بشم