سام سام ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

زندگی من سام کوچولو

برای محمدم

1392/6/7 17:45
نویسنده : مامان سام
315 بازدید
اشتراک گذاری

من نمیفهمم چرا هیچ کس نمی نویسد از مردها

از چشمها و شانه ها و دست هایشان

از آغوششان ...

از عطر تنشان

از صدایشان ...

پررو میشوند

خوب بشوند

...

مگر ما با هر دوستت دارمی تا آسمان نرفته ایم؟

مگر ما به اتکا همین دست ها

همین نگاه ها

همین آغوشها در بزنگاه های زندگی

سرپا نمانده ایم؟...

من بلد نیستم در سایه دوست داشته باشم

من میخواهم خواستنم گوش فلک را کر کند

من میخواهم

مردم بدانند دوستش دارم

تا ابد

همیشه

ماندگار

دیوانه وار

دوستش خواهم داشت ...

دوست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه
6 شهریور 92 13:19
سلام اگه میشه به وبلاگ من هم بیایید...
Piyool (پیووول)
6 شهریور 92 13:55
سلام نی نی ها و مامانای مهربون و بابای سخت کووووووووووش.................ما (piyoooool) اومدیم تا به شما مژده بدیم که وبلاگمون تاسیس شد.............حالا وظیفه شما چیه!.............حتما تشریف بیارین وبمون و از خدماتش لذت ببرید.............حالا ما چیاااااا دارییییم!!..........اگه شیر مرغ تا جووووووووون آدمیزاد!..........شما میتویند اگه دوست داشتید........عکس نی نی تپلیه جوجویی رو بسپارید به ما تاااا ما بهتووووووون یه عکس پستری خوشمل تحویل بدیم.........هوووووووووووووورااااااااااااااااااا!!!...........پس منتظرتوووووووووونییییییییم نی نی ها _____________**___** _____________**___**_________*** * _____________**___**_______**___ **** _____________**__**_______*___** ___** ______________**__*______*__**__ ***__** _______________**__*____*__**___ __**__* ________________**_**__**_**____ ____** ________________**___**__** _______________*___________* ______________*_____________* _____________*____۰_____۰____* _____________*_______@_______* _____________*_______________* _______________*_____v_____* ______________MMMM______* ______________MMMMM__MMMM ____________*MMMMMMMMMMMMM _________*___MMMM_M_MMMMMM _______*______MM__M_M__MMM ______*__________MM_MM_* _____*__________MMM_MMM_* _____*_________MMMM__MM_* ____*__________MMM___MMM* ____*___________________* ____*___________________* ___*____________________* ___*____________________* ___*_______________*_*__* _*________________*__*__* *________________*___*__* *__________________*__*__* _*_________________*_*___* ____*_______________*_*___*
مامان بی تاب
7 شهریور 92 0:17
سلام خوبی .قبل از هر چیز تولد یکسالگی سام رو تبریک می گم .سمیه ام جهانگیری
خیلی خوشحالم که میبینم وبلاگ برای پسر گلت ساختی یه ذره دیر اقدام کردی اما من تمام مطالبشو خوندم عالی یود کلی ذوق و هیجان و زندگی تو وبلاگت هست .
تو این پستت نوشته بودی چرا از عشقمون نمیگیم من هم با تو هم عقیده ام و بارها و باها تو وبلاگم برای مهدی و یگانه عشق زندگیم نوشتم و حس خیلی قشنگیه که تو دفتر چه خاطراتت فرزندت از عشقت بگی .
با اجازه ات اگه موافقی لینکت می کنم خوشحال میشم تو هم به من و دفترچه خاطراتم سر بزنی


سلام عزیزم مرسی از لطفت.
آمدن فرشته کوچولوتون رو به زندگیتون تبریک می گم.
به سلامتی .. انشالله دوران خوبی رو بگذرونی و بعدشم یه نینی سالم بیاد تو بغلت.
باعث افتخار منه .منم وبلاگ محمد طاها جونو لینک می کنم.